23 ianuarie 2008

Underwater love

In amintirea vremurilor cand stateam treaz pana la ora 3 AM urmarind Chill Out Zone pe VH1 de doar doua ori pe saptamana...; sau a celor cand se facea baie noaptea in mare, la Shire in Vama Veche...
Un hit in '96 si un moment important in istoria muzicii trip-hop; piesa-experiment a celor de la Smoke City cu amalgamu-i de limbi cantate, parti muzicale diferite imbinate si videoclipu-i atat de special incat producatorii Matrix s-au inspirat din el...

Smoke City - Underwater love

4 comentarii:

oceania spunea...

excelenta melodia si filmuletul de asemenea. au iz de vara...de vacanta

perla spunea...

tocmai te-am descoperit.frumos frumos..ce-i drept nu am reusit sa citesc,sa ascult tot ce e pe aici pe la tine,dar deja i-am gasit pe unii dintre cei iubiti:)

Lucian Curelariu spunea...

multumesc Perla. oare esti Perla care cred eu?:) da-mi un hint..

Anonim spunea...

un hint?stiu si eu..adina,polonia..uite ca ai chiar doua.banuiesc ca stii acum:)