6 aprilie 2009

Bebe

Sper din toata inima ca se mai rupe ceva spaniola la noi (de fapt s-ar putea chiar sa se rupa mai multa in ultimii ani:).

O piesa despre care am observat ca, fara a o intelege neaparat, atrage antentia tuturor in mod pozitiv. Personal, mi s-a intamplat la fel in urma cu ceva timp.

Restul pieselor pe care le cunosc de la tipa asta nu-mi spun mare lucru. Probabil cu "Siempre me quedara" s-a terminat suflul magic...


BEBE - SIEMPRE ME QUEDARA
Vezi mai multe video din Muzica

PS: Bebe Mihaescu e fain?

4 comentarii:

oceania spunea...

ca vorbitoare de limba spaniola mie mi-a placut melodia. nu am mai ascultat nimic din cantecele artistei. o s-o caut pe youtube.

PS. cine-i Bebe Mihaescu? (scuza-mi nestiinta)

Lucian Curelariu spunea...

Oceania, stiam ca vorbesti spaniola:) si k o sa ti placa piesa.

Bebe Mihaescu : http://www.humanitas.ro/bebe-mihaescu

:)

a stranger... spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=--p1aROkc5U
cred ca se cam intelege esentialul...dak nu..spune-mi si o sa-ti traduc;)
..o alta vorbitoare de spaniola..

anisoara spunea...

dupa ce am vazut acum ceva timp clipul asta i-am downloadat albumele si am fost placut impresionata.imi plac mai multe piese