26 iunie 2009

Heal the world




Am incercat sa stau departe sentimental de importanta zilei de azi..insa toate ferestrele imi sunt deschise si "Heal the world" razbate din toate sclipirile zilei pe care o traim. Vizualizez o forta universala care priveste spre Pamant si care aude un singur glas murmurand acest cantec in memoria marelui Jacko.

Oamenii din jurul meu ii dedica ziua intreaga, ii asculta muzica, ii plang soarta, isi plang lor insisi copilaria, adolescenta, si toate trairile frumoase care s-au insotit atat de des cu muzica lui Michael. E un sentiment general de caldura nostalgica, tristete moale si o anume stare de importanta ca traim cu totii o zi istorica in innegurarea ei boema.

Un copil care a visat mereu o lume mai buna, vindecata de ura si prejudecati, si-a construit visul in mijlocul celor care, aruncand atata timp cu pietre, il asculta azi si regreta poate ca n-au inteles cel mai curat dintre sentimentele umane, dragostea.

"Heal the world" este pentru mine un imn al sperantei intr-o lume mai buna, un spirit ce inconjoara planeta lasand, macar pentru o zi, impresia de unitate a tuturor oamenilor intru frumos. Michael a lasat ceva in urma.

Traiti, asadar, aceasta zi altfel decat pe celelalte, lasati-i muzica sa va aduca aminte de bunatate si simtiti universul cantand cu glas de copil...


Michael Jackson Heal The World Live At Gala 1992
Vezi mai multe video din Vedete

Un comentariu:

SunSet(h) spunea...

m-am trezit cu o durere de cap si mama mi-a spus " a murit michael".nu am reactionat decat peste o ora,plangand.