10 septembrie 2009

Motorfest 2009


Am lipsit cu mult rost..
La Cohen am stat de vorba cu Dumnezeu, la Guano Apes am cinstit cu dracu.Intre ele, lumea e frumoasa si desteapta! Continua sa fie..
Am terminat cu lucrurile de rand care-mi umbreau existenta zilnica si revin cu dor si incantare pe taramuri dragi...muzica si prieteni.
Maine incepe la Iasi a V a editie a celui mai mare festival de motoare din Moldova, Motorfest 2009, la care, iata, am placerea sa prestez cu trupa niscaiva cantecele de jale din ograda proprie plus cateva muzici universale de ne plac noua si or sa faca lumea sa se iubeasca mult in ritm de suna bine; cum om face si noi cand ne-or zice din fluieras Trooper, Bucovina, Fara Zahar, Skepsis si inca ceva.

E mai mult o chemare pentru cei din Iasi, mi-ar placea sa va vad pe toti acolo dar asta poate fi dificil de realizat..

Asadar din nou voi lipsi pentru weekend, se pare ca si primul nostru album va iesi maine din cuptoare, sper sa friga asa cum imi doresc sa va friga pe voi piesele..Vi-l voi arata cat de curand!

Una din piesele pe care le vom incerca maine seara impreuna, in acord fin cu starea mea de liniste si zambet :

4 comentarii:

literelibere spunea...

am ascultat Rava toata dupa amiaza si mi-a placut mult!

iorestina spunea...

uraaa.. abia astept :D

Simona V. spunea...

s-a auzit pana in copou :D

felicitari.

laura spunea...

heh! au coverurui simpatice dracii. e posibil sa stii deja de ei, dar iti recomand punkreas si radici nel cemento:D. cheers!