5 octombrie 2009

Un frappe la Iasi


Andra, din nou

Pentru fiecare dintre diminetile ce vin si in care voi lipsi cu desavarsire de pe bella, un scurt documentar imbracat in aroma de cafea, despre orasul Iasi...Realizat in 2008 de regizorul basarabean Serge Zanoaga, filmul ii prezinta pe actorul Ion Sapdaru si pe directorul Convorbiri Literare, Cassian-Maria Spiridon, vorbind cu inflacarare artistica despre istoria Iasului si felul in care aceasta s-a imbinat cu istoria cafelei pe plaiurile noastre. Pe langa faptul ca e un film cu adevarat interesant prin prisma temei abordate si a oamenilor care o trateaza, documentarul se gaseste aici si pentru ca este una din realizarile muzicale ale trupei mele, piesa ce face coloana sonora e semnata RAVA.

Asadar, pentru cine vrea sa cunoasca Iasul in 10 minute dulci si destepte,
"Un frappe la Iasi" :

Un frappe la Iasi


PS: Eu voi fi, desigur, la Iasi, unde, pe langa faptul ca sarbatoresc lansarea albumului nostru, ma pregatesc pentru un alt moment pe care l astept de vreo 3 ani...primul concert al Alexandrinei Hristov in capitala Moldovei.

5 comentarii:

SunSet(h) spunea...

Tare filmuletul...mi-e dor de convorbiri...:(

literelibere spunea...

N-am mai fost in Iasi de prin anii 90. banuiesc ca multe lucruri s-au mai schimbat. chiar si cafenelele imi par deosebite.

iorestina spunea...

Da.. stiu filmuletul, e tare simpatic

laura spunea...

oah! da ce cauta sasha in filmuletu asta?:))

Anonim spunea...

Very shorts, simple and easy to understand, bet some more comments from your side would be great