25 aprilie 2011

Virgula

Pentru ca virgula separa "inainte" de "dupa".Nu punctul.

4 comentarii:

Oana spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=ry3-44Qx5z8

Anonim spunea...

regret ca am fost doar una din persoanele trecatoare din viata ta, ca nu ai vrut sa vezi mai mult. nu punctul ar fi trbuit sa urmeze dupa ceva puternic, ci multe virgule. de prea multe ori imi aduc aminte de tine si ma oftic cand ma gandesc ca tu poate nici nu iti mai aduci aminte nimic. stiu ca aici nu bagi in seama comentariile personale, dar ce sa iti fac pe bellarta nu pot sa postez ca anonim si nu am chef sa imi fac cont special pt. asta. prea mult timp pierdut pentru o chestie care s-a pierdut deja.

Lucian Curelariu spunea...

n-am habar

Anonim spunea...

pe 28 mai Alexandrina Hristov va concerta in Babylon :)