11 iulie 2008

Timpuri noi - Tata

4 comentarii:

adinutz micutz pufos..ninge peste tine spunea...

frumos! :)

oceania spunea...

daaaaaa....melodia asta o stiu si-mi place foarte mult. imi place si modul in care e filmat clipul.

Lucian Curelariu spunea...

adinutz...mersi ca treci pe aci.sper sa ne vdm cat mai rpd...

Oceania clipul face enorm pentru mesajul piesei...si nu ai cum sa nu-l apreciezi cu atatia oameni de rang inalt intr-ale artelor.

BeeWithoutWings spunea...

sincer...nu stiu de ce dar imi aduce aminte de zilele in care-mi doream inghetata si ca prin minune aparea tata cu inghetata de parca mi-ar fi adus cea mai mare comoara.te face sa...remember copilaria(demult apusa din pacate),sentimente neconditionate si in cazul meu,"acasa".felicitari pentru concertul de pe 12.sunteti minunati si ati mai castigat un fan.eu sunt alina!astept cu nerabdare sa va cunosc mai mult decat prin muzica...