31 iulie 2008

Beinart V

Ray Caesar








11 comentarii:

oceania spunea...

ciudat si frumos in acelasi timp cand vine vorba de Beinart

Lucian Curelariu spunea...

adevarul e ca pana si mie mi se pare adesea la limita cu prostul gust...dar poate tocmai postsuprarealismul acesta hiperbolizat naste sentimentele atunci cand sunt privite lucrari de genul acesta. aici s-a ajuns cu arta moderna si nu e rau deloc.

oceania spunea...

mie una imi place arta moderna si incerc sa o inteleg cu toate ca de multe ori imi lipsesc instrumentele necesare pentru a o pricepe asa cum trebuie. caci parametrii discursivi care o sustin sunt in mod radical altii. de-aia de multe ori ne cam "blocam" in fata vreunei opere de arta contemporana. de multe ori judecam arta contemporana in sensul vechi al cuvantului si atunci nu reusim sa ajunge la ea.

Lucian Curelariu spunea...

cam pe acolo ma gasesc si eu cu perceptia asupra artei moderne...nu primesc neaparat ce a "vazut" autorul creand, poate tocmai datorita faptului ca o asemenea lucrare, atat timp cat e absurda, poate avea o infinitate de substraturi, intelegerea fiind lasata (intentionat, consider eu) pe seama fiecaruia dintre privitori. ceea ce mi se pare genial de frumos poate fi grotesc pentru multi altii. stiu sigur ca nu e cazul tau, fotografiile pe care le postezi au de multe ori izul lucrarilor de pe beinart.

o curiozitate: care dintre lucrari iti place cel mai mult?

oceania spunea...

la ce anume te referi cand imi pui intrebarea? la care lucrari te referi?

Lucian Curelariu spunea...

la cele ale lui Ray Caesar din acest Beinart V

oceania spunea...

sincer, imi plac toate pentru ca toate au ceva de zis. dar primele imi par mai indraznete, mai incisive, mai socante ca sa zic asa. dar ceea ce-mi place cel mai mult e de fapt stilul.

Lucian Curelariu spunea...

o.minunat. au fost asezate in ordinea asta in mod intentionat si se pare ca efectul exista:) ma bucur.

George Colang spunea...

Arta contemporana: prost gust amestecat cu bun simt:))) hmm..si sa nu uit factorul economic!

Lucian Curelariu spunea...

Offshore,
as zice ca factorul economic este mult redus azi fata de oricare din perioadele anterioare ale artelor plastice. interesul publicului a scazut, stilurile au ajuns aici intr-o suita fireasca (aminteste-ti de oroarea provocata de Dali in secolul trecut; doar ca el era pionier; pictura minimalista dintre anii 50-80 - americana indeobste- ...socanta prin "nimicul" pe care-l promova)

Trecerile care s au petrecut in ultimii ani mi se par lente si normale intr o lume in care toata arta fuge de clasicism.

Poate fi in definitiv, prost gust..sau doar gust.

Cred ca tot ce i inzorzonat miroase a kitsch, fara a fi, desigur : stilul rococo in arhitectura, gothic-ul in moda vestimentara a ultimelor decenii..si atatea altele..

Anonim spunea...

cam vechi informatiile, mai luciane :) drwarp19 pe yahoo

ghici cine :)