21 august 2008

Once


S-a intamplat ca bjorkeritza mea de suflet sa-mi recomande filmul "Once", citez : "pentru atmosfera"..

L-am vazut de trei ori intr-o zi. Este un film cu foarte multa muzica, fara a fi un musical. Cald, patrunzator, inteligent. Un soundtrack ce a castigat Oscar, compus si interpretat de chiar protagonistii filmului. Cantece in aceeasi nuanta de rosu tomnatic, de urcat in iPod-uri pentru plimbari nostalgice.

Glen Hansard & Marketa Irglova - Falling Slowly



Glen Hansard & Marketa Irglova - If you want me

7 comentarii:

Anonim spunea...

e film de re-auzit

Lucian Curelariu spunea...

oricand.categoric.

Anonim spunea...

Nu stiu daca stiai, dar a luat Oscarul pt best soundtrack. Recomand albumele trupei din care face parte actorul - The Frames, sunt foarte multe (vreo 7) si peste 70% din piese (si inca nu le-am ascultat pe toate) merita din plin ;)

Lucian Curelariu spunea...

Anaxor, multumesc mult, uite chiar nu am ascultat The Frames...De Oscar stiam, am scris si in post ;)ms de vizita.

Anonim spunea...

Oh, my bad, am citit pe diagonala and I missed that part :P

Anonim spunea...

confirm cele spuse de anaxor:) +albumul lui Glen cu Marketa - Swell Season

Lucian Curelariu spunea...

@ avrakedava : cu Swell Season in frunte, desigur:)