23 mai 2008

The Cat Empire


Domnii de la The Cat Empire canta un amestec de funk jazz ska etc. Ce urmeaza este o piesa diferita de celelalte; pe care vreti sa o ascultati, pentru ca, iata, apare nominalizata pe bellamuzica:)), lucru ce nu s-a mai intamplat de mult. Este unul din acele cantece pe care le gasesti cu "evrika" si cu care te infuzezi pentru tot restul vietii.

As fi vrut sa scriu eu melodia asta.

The Cat Empire - Lost song



The Cat Empire - The Lost Song
Asculta mai multe audio Muzica »

6 comentarii:

Anonim spunea...

Buna Lucian! Acum am vazut ca mi-ai last un mesaj de blog...si eu ma bucur ca ati venit atunci sa vorbiti cu mine si ca a ajuns(cu mai multe sensuri)la voi ceea ce am compus! Va pupik pe amandoi!

Anonim spunea...

Uof...ce ma enerveaza cand ma grabesc si gresesc. Asadar mai sus a se citi "lasat un mesaj pe blog"...eee...dar e inca un motiv sa va mai pup o data:)

oceania spunea...

super melodia! mi-a placut.

Lucian Curelariu spunea...

Oceania, nu pot decat sa ma bucur, bineinteles!

laura spunea...

ne gasiram. ca si eu mi-am clatit nitel ochii pe blogul tau. am gasit piesa:D..e o nebunie

Anonim spunea...

Frate am inebunit... asta am descoperit ... si eu melodia avem aceleasi gusturi ... in acelasi timmp... oricum eram fan cat empire;) prietenii stiu de ce:P