23 mai 2008

Rock'n'Iasi Open Air Festival


Maine si duminica (24-25 mai) Iasul va tremura rock din toate incheieturile..Se intampla episodul 2 al Rock'n'Iasi, vom avea 30 de trupe din foarte multe substiluri : alternative, punk, hardcore, progressive, death, doom, black si tot ce va mai trece prin cap. Headlineri sunt cei de la trupa finlandeza Korpiklaani care vor da mult prea bine cu berea romaneasca..Vor mai canta nume ca GOD, Negura Bunget, Nevid, Kratos, Corbus Albus, Staccato, Godmode, Bucium si multe altele.

Asadar, in speranta ca vremea va fi buna si berea din belsug, ma pregatesc pentru doua zile de drujbaiala..

Caci se cade sa iubesti toata muzica daca esti meloman;)

2 comentarii:

oceania spunea...

da, si mie imi place muzica de toate felurile ceea ce inseamna ca sunt o melomana :).
si, totusi, am avut o ezitare la Bregovic. scuza-ma ca reiau subiectul aici dar m-a ros gandul in intervalul asta de timp. m-am gandit la discutia noastra despre Bregovic si am incercat sa analizez de ce oare am retinere fata de muzica lui. si mi-am dat seama ca e din cauza unei preconceptii, din cauza unei idei preconcepute ca muzica lui are iz balcanic si tot ce are iz balcanic pentru mine se inrudeste cu maneaua. stiu ca e barbar ce zic dar asta a fost felul in care i-am perceput eu muzica.
si ca sa revenim la rock, incerc sa caut pe youtube formatiile despre care vorbesti in postarea ta ca sa le ascult.

Lucian Curelariu spunea...

Oceania, asta cu rock in Iasi e cred unul din putinele posturi in care nu recomand neaparat. sunt convins ca nu ti ar placea mai nimic, ca e indigest stilul trupelor amintite. oricum sunt mereu uimit de promtitudinea cu care surprinzi tot ce zic..ma bucur mult si iti spun ca si eu fac la fel..uite, de exemplu, acum o sa urc un post nou cu o piesa pe care TREBUIE sa o asculti (cat empire-lost song). Abia acolo e foarte important pentru mine daca mai simte cineva ca piesa aia e trimisa de sus.
Imi cer scuze de intarzierea cu care am raspuns dar abia acum am revenit fizic si psihic dintre tricouri negre (in speta, de la festival :))