9 mai 2008

Goran Bregovic live la Iasi

Peste cateva ore las proiectele de parodontologie pentru un foarte mare eveniment al urbei:


Bregovic e un artist pentru care as fi facut un efort de a trece granita vara asta, dar daca alesii ni-l aduc atat de aproape, cat de fericit poate fi un om?!
Voi alerga asadar, sa asez o noua caramida la temelia muzici ce trece prin mine live si cu foarte mare folos. Nu promit, dar sper sa va aduc filmari reusite din ceea ce sper ca va fi concertul anului 600 al Iasului.

Iata ce pierd unii:

4 comentarii:

oceania spunea...

Cu riscul de-a intra in randul celor care au gusturi ingrozitoare in materia de muzica, trebuie sa spun ca nu ma sensibilizeaza prea tare muzica lui Bregovic.

Lucian Curelariu spunea...

gusturile nu pot fi vreodata ingrozitoare..sunt doar gusturi:) si nimeni nu are drept de a judeca, deci tot "amici" ne vom numi, orice mi-ai spune:) (remember postul tau cu Tokio Hotel? m-am linistit mult de atunci)

oceania spunea...

da, Lucian :) ai dreptate....chestia cu gusturile e asa cum spui tu. imi amintesc de Tokio Hotel pe care l-am postat mai mult pentru ceea ce provoaca in jur grupul decat pentru muzica lor. formatia e intr-o continua ascensiune printre tinerii emo.
adevarul e ca nici n-am ascultat prea mult muzica lui Bregovic asa ca poate ca ar trebui sa mai insist asupra ei ca sa-mi pot face o parere solida.

Lucian Curelariu spunea...

sigur ca recomandarea fireasca ar fi sa asculti mai mult si mai bine:d bregovic, dar eu sunt de partere ca daca, auzind (sunt convins) de multe ori diferite piese al lui, nu ti-au intrat in suflet "din prima", nu e rostul sa pierzi oarecare timp cu asta.

totusi, mai sunt si exceptii:)!