10 ianuarie 2009

Simple Game



RAVA - Simple Game


RAVA - Simple Game.wma -

16 comentarii:

SunSet(h) spunea...

sunt zile in care imi merge doar winampul ..cateodata nimic. prin mail,personal,un cd in posta?
..vreau..sunet.un sunet bun.

Tudor Păduraru spunea...

Mi se pare mie sau aud o vioara in varianta asta?:D nush de ce mi se pare ca am ascultat melodia..si asta e o alta varianta..oricum..sincer..e f tare:D
In alta ordine de idei...a fost azi intalnire la Convorbiri? :| :O :O
Nush nimic despre asta...astept si eu vesti.
De ce au fost luate doua melodii de pe site-ul Rava?:D
Altceva nu shtiu...ce mai faci? :))

Stef spunea...

da!!!! e altfel...e mai clara, mai rafinata. nu stiu unde ati inregistrat, dar suna bine de tot. e muzica aia buna pe care o asteapta lumea si sunt sigura ca o sa reusiti la nivel mare:D Mult, mult norooooc!!!!

Lucian Curelariu spunea...

Sunset(h), o sa vinasi sunetul.
Tudor, da este vioara, am avut invitata pt piesa asta pe Ana-Cristina de la trupa Odyssey.ma bucur ca-ti suna bine. nu stiu de convorbiri de aia te intrebam pe tine...inseamna ca n a fost..am scos piesele care nu au fost f bine trase la vremea lor, si asta pt ca punem doua piese noi, Simple Game si Super Magic Love.

Crisu, stiu ca esti acolo cu toata increderea pt noi, de aia ne esti draga si o sa fim aproape:) si eu sper sa reusim...

BeeWithoutWings spunea...

suna f bine.felicitari!

Anonim spunea...

Geniala si super superba. E mult mai mult decat o melodie. Nu am cuvinte sa descriu cate emotii poate trimite.
Felicitari !

Anonim spunea...

Imi place melodia. Imi aduce aminte de Deine Lakaien. Felicitari!

Lucian Curelariu spunea...

Vlad,multumim! Artupset, chiar Deine Lakaien? mare onoare..

oceania spunea...

nu cunosc Rava si nici al lor Simple Game dar mi-a placut cum suna.

Lucian Curelariu spunea...

ei...de asta eram foarte curios..Rava e trupa din care fac parte:) ma bucur k zici k ti-a placut fara sa stii despre ce e vorba;)

Unknown spunea...

frumos frumos. urechile-mi mai asteapta :>

oceania spunea...

deci tu canti intr-o trupa? super tare. ma bucur pentru tine si iti urez succes. sper sa mai aud cat de curand de trupa asta care are un nume bine ales, cu rezonanta, pe care il tii usor minte.

SunSet(h) spunea...

Nu gasesc nici un cuvant care sa nu fi fost spus sau care sa nu poate fi interpretat si altfel...Raman la ceea ce a spus Vlad.Absolut genial.Felicitari.

Dan spunea...

noa.. pe cand m-am trezit si eu sa ascult ceva interesant si fain... pauza...

Lucian Curelariu spunea...

sunset(h), multumesc!
Dan,scuze multe, probleme de maintenance pe IMEEM..acum e bine, ms de interes, dar nu zi nimic pana nu i cazul:)

Cristina Andrieş, spunea...

Când începi să cânţi refrenul simt un fior care îmi îndreaptă şira spinării.

Abia aştept să vă aud mult şi bine.