17 octombrie 2007

Beatbox

Pur si simplu tare! 100% vocals:

3 comentarii:

Warmer Climes spunea...

Uite un om cu care vreau sa ma vad la o cafea.

Sper ca esti interesat.

:)

Ai buton la mine si devii instant un prieten. Sa ma citesti in noul Sunete, ca te mananc altfel!


Vlad Stoian sunt.

Si iti intorc respectul cu un soi de reverente.

Bjork - site oficial la linkuri...


Uhm...

Da. Clar.

:)

Lucian Curelariu spunea...

Ok atunci.Sper k o sa ne urmarim reciproc (mai mult eu pe tine, ce-i drept)..Ai vreo implicare in faptul k Bjork e in octombrie cu titlu pe coperta chiar? Am colectia Sunete aproape completa si doar in ultimul timp (desigur, datorita "Volta") s-a scris cate ceva despre ea. Sunt super curios, intr-adevar. Atunci, poate facem un schimb de mess-uri, dat fiind atata pasiune pt Bjork si restul.Ce zici?

Ms pt reply. Sper sa vorbim.

Warmer Climes spunea...

e gata butonul.

Normal ca eu bat redactia la cap cu ce bunatati sa mai intre. Interviul Bjork e in revista pentru ca mi-am bagat eu coada. So...Sa nu cumva sa nu. :P


te astept cum va stept pe toti la...bjorker.bjorker