27 octombrie 2007

The Knife

Mi-a venit randul sa i prezint celor care nu-i stiu, pentru ca e pacat ca lucrurile sa ramana asa.




Nu canta live aproape deloc, nu relationeaza cu media, nu le stie nimeni mutra. Au aceeasi boala mintala ca si Cocorosie (homofobia) si produc o muzica psihedelica (if u ask me) ce numai din asemenea inimi poate creste.

E o trupa foarte apreciata de critici si foarte iubita de ascultatori( principiu pe care am curaj sa cred ca ii vom vedea si in Romania)..bloggerii din jur stiu despre ce vorbesc si nu-s putini.
A..si sunt si una din preferintele iubitei Bjork.
Iata cea mai cunoscuta piesa a lor:

The Knife - Heartbeats

3 comentarii:

Unknown spunea...

nu stiam eu de ce mi se parea cunoscuta melodia din reclama cu mingiutele

www.bravia-advert.com/balls/welcome_balls.html
hehe...:)

The group became prominent in late 2005 when José González covered "Heartbeats" on his 2003 album, Veneer. The song was used by Sony in a commercial for Bravia television sets, and released as a single in early 2006. The group commented on this in a Dagens Nyheter article, claiming that Sony paid a large sum of money to use the song. In view of the group's left-wing views and non-commercial philosophy, they excused this transaction on the basis that the money was needed to establish their record company.

PS:long live wiki!

Anonim spunea...

Da mi se pare super acest grup. Si asemenea lui mai rar intalnesti. Insa relationeaza destul de mult cu media (vezi news sau media pe http://www.theknife.net), iar mutrele lor... e de ajuns un search google images.

Anonim spunea...

HEARTBEATS a fost prima piesa pe care am ascultat-o ...dar marble house mi se pare cea mai buna.