22 octombrie 2007

Poets of the Fall - vreme mai buna nu se poate






Daca mi-ar fi aratat cineva fotografia astora as fi zis k-s noii Limp Bizkit sau Velvet Revolver (fara Slash desigur:). Dar cum aparentele nu fac altceva decat sa insele, Poets of the Fall sunt altii.

Nu mi s-a intamplat de mult sa indragesc atat de mult o 1) trupa 2) masculina 3) noua. Ultima revelatie asemenea a fost Keane, dar asta e poveste veche.

POTF au influente H.I.M (cu care sunt compatrioti ), Lake of Tears si ce va mai vine in minte. Ii impart intre alternativ pur, doom si simplu pop-rock, imbinate baladesc chiar si la piesele in tonuri majore sau usor accelerate ritmic. Ce-i foarte important, numele isi are intarire, versurile fiind absolut superbe.

Cu doar doua albume , "Signs of life" 2005 si "Carnival of rust" 2006, au intrat puternic in alternative-ul zilei.Subiectiv, ii asez putin mai sus decat sunt altii din val (My chemical romance, The Rasmus etc).

Consider valoros tot ce are orchestratii pline si complexe, iar Poets of the Fall (sau oamenii lor:) au lucrat albumele astea cu maini de dirijor.

A..si oare cat o fi costat videoclipul urmator?....

Poets of the Fall - Carnival of rust

3 comentarii:

irina spunea...

Vai, am si uitat de piesa asta (The Beautiful Ones). Am avut o obsesie majora cu ea prin 2005. Cred ca ar trebui sa pun mana pe albumul din 2006

Lucian Curelariu spunea...

yeah well...abia acu am dat de ei...ajung la concluzia k e lupta cu morile de vant ce facem noi cu muzica

irina spunea...

Ti se pare prea multa? Uneori si mie. Dar e bine. E diversitate, si imi permit unele lucruri sa-mi placa si altele nu, si tot sa fie o gramada de chestii misto pe lista de preferinte :D